Cele Samorządu Uczniowskiego:
– Kształtowanie poczucia przynależności do społeczności szkolnej;
– Przygotowanie do umiejętności podejmowania obowiązków oraz ponoszenia za nie odpowiedzialności;
– Ubogacanie społeczności uczniowskiej w sferze kulturalnej, rozrywkowej oraz naukowej;
– Wspieranie i rozwijanie kreatywności uczniów;
– Wyrabianie umiejętności planowania zadań;
– Tworzenie przyjaznej i kulturalnej atmosfery w szkole;
– Rozwijanie umiejętności działania w grupie.
Poniższe zdjęcia prezentują aktywność oraz prace uczniów wykonane w ramach działalności
Samorządu Uczniowskiego.




ROK SZKOLNY 2022/23
Od początku roku szkolnego 2022/2023 w naszej szkole Samorząd Uczniowski prężnie działa.
W drugim tygodniu września udało Nam się zorganizować głosowanie, w którym wszyscy uczniowie wybierali skład uczniowski do Samorządu Uczniowskiego.
Przewodniczący – Mateusz z kl. 8a
Zastępca – Justyna z kl. 3a
Doradca – Jakub z kl. 5e
Zorganizowaliśmy dwie akcje: „Dzień ćwiczeń przed lustrem” oraz „Dzień jabłka”. Dzieci wraz ze swoimi wychowawcami z zaangażowaniem brały udział w zaproponowanych lekcjach, co teraz możemy podziwiać na zdjęciach.






Światowy Dzień Warzyw i Owoców
Samorząd Uczniowski w porozumieniu z kuchnią szkolną zorganizował Światowy Dzień Warzyw
i Owoców. Pragniemy w Naszej szkole propagować treści związane z zdrowym odżywianiem.
Warzywa i owoce muszą być obecne w Naszych dietach. Pamiętajcie o tym dzieciaki! 🙂



Dzień Dyni
28 października w naszej szkole Samorząd Uczniowski wraz z kuchnią szkolną zorganizowali
Dzień Dyni. Klasy 1b,1c,2a,2c,3c,4b,4c,5b,5d,7c,8e brały udział w konkursie pt. „Dzień Dyni”.
Prace były niesamowite, dlatego były tylko pierwsze i drugie miejsca.
Nauczyciele ubrali się w pomarańczowe stroje, Pani Kasia przygotowała dla nauczycieli dyniową ucztę,
a Nasze dzieciaki mogły delektować się pyszną zupą dyniową.



Techniki wspierające terapię logopedyczną
Na zajęciach logopedycznych staramy się wykorzystywać różne metody i techniki wspierające terapię logopedyczną. Korzystamy z aplikatorów wieloigłowych, które pomagają poprawić ukrwienie i dotlenić mięśnie. Na zdjęciu aplikator jest użyty do stymulacji mięśnia żwacza. Staramy się, żeby pacjent zamknął buzię, lepiej radził sobie z żuciem i obróbką kęsa.


ROK SZKOLNY 2023/24
Skład Samorządu Uczniowskiego w bieżącym roku szkolnym
Przewodniczący – Filip kl. 8a
Zastępca – Jakub kl. 6e
Pomocnik Samorządu – Roksana kl. 2a