Samorząd Uczniowski

Cele Samorządu Uczniowskiego:

– Kształtowanie poczucia przynależności do społeczności szkolnej;

– Przygotowanie do umiejętności podejmowania obowiązków oraz ponoszenia za nie odpowiedzialności;

– Ubogacanie społeczności uczniowskiej w sferze kulturalnej, rozrywkowej oraz naukowej;

– Wspieranie i rozwijanie kreatywności uczniów;

– Wyrabianie umiejętności planowania zadań;

– Tworzenie przyjaznej i kulturalnej atmosfery w szkole;

– Rozwijanie umiejętności działania w grupie.
Poniższe zdjęcia prezentują aktywność oraz prace uczniów wykonane w ramach działalności
Samorządu Uczniowskiego.

ROK SZKOLNY 2022/23

Od początku roku szkolnego 2022/2023 w naszej szkole Samorząd Uczniowski prężnie działa.
W drugim tygodniu września udało Nam się zorganizować głosowanie, w którym wszyscy uczniowie wybierali skład uczniowski do Samorządu Uczniowskiego. 

Przewodniczący – Mateusz z kl. 8a

Zastępca – Justyna z kl. 3a

Doradca – Jakub z kl. 5e

Zorganizowaliśmy dwie akcje: „Dzień ćwiczeń przed lustrem” oraz „Dzień jabłka”. Dzieci wraz ze swoimi wychowawcami z zaangażowaniem brały udział w zaproponowanych lekcjach, co teraz możemy podziwiać na zdjęciach.

Światowy Dzień Warzyw i Owoców

Samorząd  Uczniowski w porozumieniu z kuchnią szkolną zorganizował Światowy Dzień Warzyw
i Owoców. Pragniemy w Naszej szkole propagować treści związane z zdrowym odżywianiem.
Warzywa i owoce muszą być obecne w Naszych dietach. Pamiętajcie o tym dzieciaki! 🙂 

Dzień Dyni

28 października w naszej szkole Samorząd Uczniowski wraz z kuchnią szkolną zorganizowali
Dzień Dyni. Klasy 1b,1c,2a,2c,3c,4b,4c,5b,5d,7c,8e brały udział w konkursie pt. „Dzień Dyni”.
Prace były niesamowite, dlatego były tylko pierwsze i drugie miejsca. 
Nauczyciele ubrali się w pomarańczowe stroje, Pani Kasia przygotowała dla nauczycieli dyniową ucztę,
a Nasze dzieciaki mogły delektować się pyszną zupą dyniową.  

Techniki wspierające terapię logopedyczną

Na zajęciach logopedycznych staramy się wykorzystywać różne metody i techniki wspierające terapię logopedyczną. Korzystamy z aplikatorów wieloigłowych, które pomagają poprawić ukrwienie i dotlenić mięśnie. Na zdjęciu aplikator jest użyty do stymulacji mięśnia żwacza. Staramy się, żeby pacjent zamknął buzię, lepiej radził sobie z żuciem i obróbką kęsa. 

ROK SZKOLNY 2023/24

Skład Samorządu Uczniowskiego w bieżącym roku szkolnym

Przewodniczący – Filip kl. 8a

Zastępca – Jakub kl. 6e

Pomocnik Samorządu – Roksana kl. 2a